Съобщения

Покана за участие в лятната ни тема!

Уважаеми читатели,
обявяваме лятна тема в блога ни - "Знаците на града".
Градът – жив организъм със своите множество лица надничащи зад табели, реклами, знамена, в улична музика, цветове, паметници...Градът – прозиращ в лицата и жестовете на хората. А хората? Как те генерират знаци в общуването по между си, как те реагират на градската действителност? Темата е неизчерпаема и всеки, който би желал да участва и да допринесе за развитието й е добре дошъл!
Очаквайте тази седмица първата публикация по темата. Наш читател ще ни отведе в Южна Америка, където работи и живее. Града ще оставим в тайна, за да Ви изненадаме!
Ще се радваме ако пожелаете да се включите!
Вашите снимки, видео и текстове, запазват авторското си право и ще служат единствено за целите на тази тема в блога. 
Пишете ни на: semiotics.nbu@gmail.com.
Очакваме Ви!
.........................................................................

Югоизточноевропейският център за семиотични изследвания при Нов Български Университет обявява прием в Магистърска програма “Семиотика – теория и практика” за учебната 2011/2012 г.
Прием със събеседване.
Контакт: 0888605497, mpopova@nbu.bg

Кратко представяне на програмата:
Обучението в програмата дава възможност за овладяване на нова познавателна стратегия за процесите на разбирането и преработката на знаковата информация от човека. Програмата развива знание за създаването, пренасянето и съхранението на знаците и информацията. Изследва механизма на трасформиране на знаците и информацията в културата, изкуството и комуникацията.

Специализация: Семиотика и комуникация / три семестъра
Специализация: Семиотика и философия / три семестъра                                     
Специализация: Семиотика, култура, изкуство / три семестъра
Международна мобилност:
Договори с университети във Финландия, Италия, Германия, Франция, Гърция.
Дипломиране:
Покриване на необходимия брой кредити и защита на магистърска теза.
Професионална реализация:
Завършилите програмата могат да работят в изследователски институции; рекламни агенции; компании, занимаващи се с анкетни и PR дейности.